Vecka 22

Då har ännu en vecka gått. Jag tycker veckorna på jobbet går fortansvärt fort medan veckorna i graviditeten har saktat in, hur nu det kan gå ihop? 

Spyr inte. Visst jag mår illa på morgonen men det försvinner så fort jag äter/dricker. Tabletterna använder jag inte. Mitt järnvärde är nog inte på topp vilket jag känner av. Seg som bara den. Men ska till barnmorskan i slutet av mars så får kolla då. Är det illa så får jag väl börja med dom nedrans järntabletterna ändå då. Hoppas jag slipper....





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Då måste jag tipsa dig om Homofer, finns på apoteket. Det är järntabletter men mycket skonsammare för magen. Jag åt dom istället för niferex för dom spydde jag bara av. :/ bara ett litet tips! :)

2014-03-04 @ 20:35:53
Postat av: Sandra

Nyfiken på fler magbilder nu. :) hoppas allt går bra! Kramis!

2014-03-17 @ 20:52:23
URL: http://liteavsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0