Yapp

Då vart det vår tur! Igår så skakade jag och Daniel hand på att hösten 2015 skall vi gifta oss. Om inget annat förutsägbart händer det vill säga. Jag har en bild uppritad i huvudet om hur det skall vara och se ut och en del är redan bestämt, så som brudtärnor, musiken som vi skall gå fram till i kyrkan, vilka låtar som skall spelas i kyrkan, vilken typ av mat vi skall servera, storlek på bröllopet, text i ringarna med mera. Så klart jag som bestämt det mesta och Daniel hänger på som vanligt :) Men han säger ju självklart ifrån om han inte gillar mina idéer och kommer med egna. Läntar!!!
 

Kommentarer
Postat av: Lena

<3 Härligt, det ser vi fram emot

2014-01-27 @ 15:29:12
Postat av: Alexandra- Ebbas mamma

iiiiiiiiiiihhh spännande!!!!! 😍😍😍

2014-01-27 @ 20:32:52
Postat av: Sandra

Å vad roligt! :) grattis!! Då har ni massor att planera och se framemot nu. <3

Svar: Tack :D
Josefine

2014-01-28 @ 00:36:16
URL: http://liteavsandra.blogg.se
Postat av: Sandra

Å vad roligt! :) grattis!! Då har ni massor att planera och se framemot nu. <3

2014-01-28 @ 00:36:32
URL: http://liteavsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0