Vecka 5

Här är vad jag skrev i anteckningar på min mobil under vecka 5. Roligt att gå tillbaka och läsa om hur jag kände mig.

"Går och väntar på att illamående skall dra igång. Hoppas jag slipper det denna gång. Orkar inte. Om jag får det så tror jag ändå det kommer gå bättre än sist då jag nu vet att det kommer något bra ut av de, samt molly behövs ta hand om så är illa tvungen att gå upp. 
Funderar på KUB test. Var inte lika orolig när jag var gravid med Molly som jag är nu. Är mycket pengar det handlar om med, 1500:- 
Daniel tycker de är onödigt att oroa sig och tycker vi ska strunta i de. Men jag har inte bestämt mig än, hur som helt ska vi göra ett tidigt VUL för att de så fostret verkligen är på rätt plats så jag inte får utomkved igen. Har inte råd med att förlora en och den sista äggstocken. Vad händer då egentligen?! Skall man egentligen frysa in sina ägg??

Är fruktansvärt uppsvälld. Känner mig som en stor ballong! Alex tror det kanske redan börjar växa men det tror jag nog inte, är nog bara uppsvälld..."



Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för att jag fick lyssna på d små hjärtslagen, häftigt :-)
Fin bebismage, kan ju ha gömt sig nån extra däri ;-)

2014-01-05 @ 15:48:55
Postat av: Alexandra

Grattis! :) i vårt landsting får vi kub testet gratis konstigt att det inte är så i hela landet. ..

2014-01-05 @ 18:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0