Vecka 17

Den här graviditen har går hur... snabbt... som... möjligt! Jag blir mörkrädd. Redan vecka 17?! Om tre veckor har jag gått halvtid, det är ju helt sjukt! På onsdag är det två veckor kvar tills vi få se den lilla bebisen som ligger och har det gott i magen.
 
Allt är bra med mig, samma som vanligt att jag måste äta direkt på morgonen och tar en Primperan sen räcker det. Det som Inte är bra är att jag får mer och mer åderbråck, dom bli bara större och större :( Jag vill inte ha mer! Det är så fult!!! Fick mina första åderbråck när jag var runt 18år och det är tidigt!! Sen har det blivit värre för graviditeterna som gått. Inte roligt någonstans. Får väl köpa hem ett par stödstrumpbyxor, jag som hatar att använde strumpbyxor...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0