Vecka 10

"Barnmorskan skall på planeringsrond och skall fixa mer tabletter. Idag är sista tabletten slur så måste ha nya tills i morgon. Järnvärdet var bra. Låg på 130 tror jag. Är något så fruktansvärt trött. Gäspar jämt kan sova hela tiden verkligen. Igår tvingade jag mig själv att hålla mig vaken i 20minuter sen klarade jag inte längre, klockan var då 21:15 vart skall det här sluta? Måste vara den tråkigaste sambon någonsin som lägger sig mellan 20-21.
---
Går bra att jobba. Har ibland dåliga dagar då jag spyr på morgonen. Men blir oftast alltid bättre när jag kommer till jobbet och sätter igång. Måste äta jämt och ständigt vilket Helené har reflekterat över 'Herregud vad du äter Josse, har aldrig sett dig äta såhär'
---
Det jag inte kan äta är: avokado och skaldjur!"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0