Våran dag

 
Vilken mysig dag vi har haft idag. Riktig härligt! Jag och Molly tog sovmorgon till klockan åtta sen myste vi här hemma med lite frukost i magarna och lite tv-tittande. Skickade iväg ett sms till storasyster om frågade om dom ville komma hit och det ville dom och ca halv tolv var dom här och då gick vi alla ut och åkte pulka vid sidan om ett par hus här i området. Molly skratta och skrek HEJJA HEJJA HEJJA! En gång till! Haha lilla gounge!
Vi gick snabbt in för det var så jädrans kall -10 grader här vi här hos oss och Minea frös om fötterna och Melvin skulle sova. Vi hoppade över Molly middagsvila då hon tog sovmorgon idag. Sen sattes pannkaksfesten igång och vi mumsade i oss och sen var det lek och bus med dans. Molly älskar att dansa och ville gärna ha med Melvin som bara var glad och stolt över att Molly höll hans hand.
 
Tessan och Minea åkte snabbt iväg för att köpa en födelsedagspreset till Melvin som fyller år i morgon så vi passade herren en liten stund och det är så roligt att se, Molly var livrädd för Melvin ett bra tag men nu lekte dom tillsammans och bråkade en hel del men även skrattade. Molly har då kaxat till sig och puttade Melvin en och en annan gång och jag bli chockad! Hon som är såå försiktig tar då till sig av vad dom gör på dagis. Är ju bra att hon tuffar till sig men inte roligt att hon puttar andra. Men bättre det än typ biter som vissa barn gör.
 
Nu är klockan 19 och Molly har somnat för kvällen och jag passar på att blogga lite innan jag intar soffan. Tidigt morgon i morgon då jag börjar klockan 08. Känner inte för att gå til dagis klockan 07 i -13 grader som det är så tidigt på morgonen. Brrr! Fryser bara jag tänker på det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0