Vår dag

Dagen började med att Molly gav mig sovmorgon till 8:20 thank you darling! 
Tyvärr så räckte inte det för mig så molly fick kika på tv medan jag låg och småsov i soffan. 
När vi gjort oss i ordning så tog vi bilen och körde mot Konsum för att handla en del som var nödvändigt. Avslutade det hela med en korv med bröd nöjd molly - nöjd mamma

Sen drog vi hem och busade runt lite innan vi körde till Nordby tillsammans med Tessan och hela familjen. Vi hade det urkul! Alla dessa hinder för att komma ända upp till toppen för att senare åka i full fart ner för rutschkanan. Tessan fick även smaka på hur det var att ha molly. Jävlar vilket humör hon har fick jag till svars. Japp! Thats my girl! Hennes humör är inte att leka med. Oftast bryts det ut när vi är ute bland folk, sådär jätteroligt blir det då. 
Vi avslutade med ett mål på McDonalds, första gången för Molly och evigheter för mig. Pappan i familjen hatar snabbmat som Donken och Max å dom där kedjorna. Ville inte att Molly skulle äta där berättade han när jag berättade om mollys första besök. Oops! To bad! Det är ju mat. Inte direkt godis. Utan mat, lite fetare mat dock men det får man unna sig en gång om året när vi är där! 
Nu sover molly gott sen en timma tillbaka. Vi strunta i middagsvilan idag för att kunna somna tidigt och vakna tidigt i morgon då vi skall vara på dagis halv åtta i morgon. Tillbaka till verkligheten. Skall till sjukhuset i morgon efter jag lämnat lillan och ta blodprov och sånt. Får passa på medan jag har en lucka öppen.


Kommentarer
Postat av: Lena

Mysigt!!
Klart man kan unna sig snabbmat ibland :-)
Ni äter ju bra mat annars o förresten är det inget farligt i burgaren, d e ju nötkött, värre med tillbehören men herregud . . . njut

2014-01-06 @ 22:04:05
Postat av: Alexandra- Ebbas mamma

Då ses vi imorgon! Jobbar 7-16.30 i frukten :)

2014-01-06 @ 23:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0