Vab

Idag är jag hemma mer sjuk barn. Hon har hostat hela natten och var kite varm på morgonen. Tror dock ingen feber men var inte långt ifrån! Så jag vabbar idag så vi är hemma och myser. Tur är väl de för jag fick riktigt ONT i magen i morse efter ätit apelsiner sen spydde jag upp allt igen och gått och mått småilla hela dagen men inget mer spy som tur är! 
 
Min barnmorska ringde vid 11 idag och frågade hur jag mådde för hon hade fått svar från blodproven. 'Nu är det något som är så fel!!!' Tänkte jag. Men jag har dåligt ferritin-värde. Trots sticket i fingret var bra som tag tog för ett par veckor sen. Men blodet som dom går i armen var inte bra så måste ät tabletter. Får se hur det går med det. En tablett varje morgon. Jag som har sånna positiva mornar. Men ska försöka, annars måste jag väl få sprutor som jag blivit lovad annars struntar jag i kärnvärden men det tror jag inte dom gör. 
 
Jag och molly sov en middagsvila på ca 2timmar och vaknade halv fyra båda två. Och nu sitter vi framför tv och äter melon och kollar på teletubbies. Tänkte poppa popcorn sen till molly, är ju trots allt fredag idag! Härligt! I morgon blir det jobb för mig, sen iväg på personalfest... Inte taggad någonstans men...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0