Sammandragningar

I morse när vi vaknade så hade det kommit en hel del snö här. Ca 2dm tror jag. Mysigt att gå till dagis då när det fortfarande faller lätt snö OM det är skottat det vill säga. Idag var det inte skottat någonstans! 
Jag var helt slut av att behöva plogas fram med barnvagnen och jag fick sammandragningar efter sammandragningar. Kan ju inte vara så bra så i morgon får Daniel åka från jobbet och hämta oss och köra till dagis så kan jag gå därifrån till jobbet sedan. 
Att det skall vara så svårt att ploga gå? 

Idag vad jag om att sluta tidigt på jobbet för vi skulle på familjemiddag hela familjen på restaurang då mamma och pappa fira 30år som gifta. Var så mysigt! Molly var glad över att få träffa Minea som vi inte träffat på ett tag som haft vattkoppor. Daniel åt en stor härlig hamburgare, Molly åt pannkakor oxh jag en Caesarsallad. Äter lite med ofta numera så onödigt att ta värsta maten när man knappt äter halva enligt mig! 

Något nytt som har hänt är att Molly har härmed slutat att dricka välling. Är väl jättebra! Men det har ju varit otroligt behändigt med välling. Bara att ge henne så ligger hon bredvid och dricker och myser. Nu är det tydligen slut med detta sen 2dagar tillbaka. Min lilla bebis börjar bli stor!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0