Migrän delux

Igår började dagen bra men slutade illa. Skulle åkt till Göteborg med Daniel kände sig inte helt OK så vi fick bli hemma denna helgen med.
Jag åkte till Ikea för att shoppa lite ramar och annat till mina förstorningar som jag fått hem nu. Åkte med vän Carro och vi åt mysig frukost på IKEA. Gick runt länge och kikade och fick inspiration. Är farligt att gå på IKEA alltså.
Hur som helst så började huvudvärken smyga sig på, varje gång jag är på IKEA så får jag så jädrans huvudvärk. Jag förstår inte vad det beror på?! Hur som helst så blev det lite bättre efter jag tagit en smörgås och kaffe inne på torp men sen på vägen hem började den smyga sig på igen.
 
Kom hem och plockade upp allt och började fixa med tavlorna. Tillslut var jag tvungen att lägga mig och sova en timma för att få bort huvudvärken. Sagt och gjort vaknar upp och huvudvärken är borta. Äntligen! Tji fick jag! Efter 30min var det tillbaka och värre ännu värre. Migrän hej hopp! Tur att jag inte spydde skall jag säga, vilket jag brukar göra när jag får migrän. Satt vid tv och hade popcornmys med Molly när jag fick ursäkta mig igen och sova nån timma så Daniel fick ta över. Då var klockan ca 19. Sen glömde Daniel bort att väcka mig så jag vaknade upp 21:30 och huvudvärken var borta! Men hur tusan skulle jag kunna somna till kvällen sen? Satte mig vid tv och kikade lite, tog lite yoghurt för att få bort illamående sen somnade jag faktiskt efter en timma efter jag legat och lyssnat på hjärtljuden på bebisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0