Mammakläder

Var för några dagar sen uppe på Nordby igen med lillasyster för att kolla på lite mammakläder och jag hittade faktiskt! Blev väldigt nöjd med det jag köpte. Fick med mig hem ett par leggings som jag shit, aldrig aldrig brukar använda, men dom här var det skönaste jag haft på mig. Det blir att klicka hem ett par till sånna här absolut!
Sen den prickade koftan ovan. Jättesöt enligt mig, Daniel tycker det ser ut som en pyjamas :P
Sen köpte jag en blå skjorta tillsammans med ett svart skärp som markerar magen fint. Skall ha på mig den på torsdag då vi skall äta middag ute med hela familjen då mor&far har bröllopsdag. Kanske kan försöka fånga en bild på hur skjortan ser ut :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Snyggt !!
Pyamas !? Pffhh . . . han vet inte va han snackar om

2014-01-27 @ 15:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0