Längtar!!!

Då var det bokat. Rutinultraljuden. Så spännande det skall bli. Molly får vara på dagis, Daniel jobbar så en vän vid namn Alex till mig får äran att hålla mig sällskap i bilen och kika på den lilla bebisen i magen.
Hur skall jag kunna sova natten innan? Kommer vara i vecka 19 (18+3)
 
Nu ska jag strax sätta mig i soffan med en varm kopp thé så fort den lilla har somnat. Har försökt söva Molly i två timmar snart och mitt tålamod börjar inte räcka så längetill...Sliter strax av mig året. Skall försöka och inte ge mig heller. Sover hon inte middagen lär det bli ett jädrans gnäll och skrik i eftermiddag så håller tummarna att hon somnar snart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0