Jul och nyår

Här har det varit ganska dött ett bra tag. Jag har haft det otroligt skönt att inte behöva blogga för att nån ska ha något att läsa utan nu tänker jag skriva för min egen skull. Om kommentarer kommer in då och då ser jag bara som något positivt så sluts inte med det :) 
 
Vad har hänt då tro? Medan det varit tyst här. Jag har fyllt år, hela 24år blev jag och gjorde inte någonting mer än att Daniel blev spysjuk samma dag så han var hemma medan jag och Molly åkte till mina föräldrsr och firade med lite tårta. Sen har ju såklart julen och nyår varit förbi. Julen var jättemysig. Först firades den hemma i Strömstad tillsammans med min familj, sedan åkte vi vidare ner till Göteborg och firade med Daniels halva släkt. 
 
Mellan jul och nyår fyllde ju vår älskade lilla tös 2år. Fatta, två år! Helt sjukt vad tiden går foooort! Vi bjöd hem Daniels och min familj för lite kalas med glass i stora lass som blev populärt bland både vuxna och barn. nör kalaset var slut så åkte jag och Molly med till Göteborg då jag var långledig över nyår och Daniel skulle jobbs en dag så vi fick lite lyx att bli ompysslade hos svärföräldrarna. Ta Molly i skift så jag får vila/sova när svärmor sovit sina timmar, så himla snällt! Lyx man inte får här hemma tyvärr!!
 
Nyår spenderade vi med Daniels familj. Jag köpte med min hummer från jobbet som var väldigt uppskattad till dom som äter skaldjur. Fram till tolvslaget spelade vi massa spel och hade väldigt trevligt! Vid tolvslaget klädde vi på fröken Mollymus för att få ut och kolla på raketerna. Och stackarn var såå rädd :( efter ett tag gick vi in igen och då somnade Molly på stört så inget problem där inte. 
 
Får även skryta lite över min duktiga prinsessa som nu under jul och nyårsdagarna varit på ett helt annat dagis med andra fröknar och andra barn då hennes ordinarie dagis haft stängt. Det har inte varit några tårar alls vid lämning. Hon har varit så duktig och vinkat hejdå till mig och tagits fröken i handen och gått in. Älskade du!
 
 
Tyvärr så kan jag inte tillgå med bilder då jag skriver på min nya IPAD! That's right, jag har fått en platta av sambon i julklapp. Det trodde jag aldrig skulle hända efter incidenten med att jag fick strumpor i födelsedagspresent och en för tidig julklapp som var en hårddisk till datorn... 
Kan dock bjuda på några instagram-bilder!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra- Ebbas mamma

Äntligen är du tillbaka!!!!! <3

2014-01-04 @ 23:41:41
Postat av: Lena

Härliga unge !!
Farmor älskar dig <3

2014-01-05 @ 15:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0