Ingen idé

Jag är så arg, trött och har så ont i huvudet. Molly tvärvägrade att somna. När klockan blev halv fyra var det bara att ge upp, då skulle hon fått endast 30minuter vila och sen blivit väckt och vart sur och grinig. Så nu får jag ta detta istället. Får bli massvis med tv och spel för jag orkar inte! Kalla mig dålig mamma visst men idag bryr jag mig inte. Jag orkar inte verkligen. Börjar få migrän känner jag, den bärjar smyga sig sakta på, åh.
Och inte nog med de, så försökte jag mig på virka små ugglor, men det gick rätt å helskotta så försökte mig på en elefant, likaså där. Funderar på att hiva skiten! DEPP DEPP DEPP!
 
Vi har iallfall ätit mat. Idag blev det makaroner och köttfärsås med skogens guld i. Smarrigt värre. Nu har vi köttfärssås i två dagar till + lunchlådor, perfekt!

Kommentarer
Postat av: Lena

Att ge sig på virkning då du har migrän o redan är irriterad o trött va nog ingen bra ide ;-)
Gör ett nytt försök en annan dag så ska du se det blir bra, idag gör du så lite som möjligt istället

2014-01-20 @ 17:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0