Det går fort!

Jag älskar hur desssa veckor bara flyger fram. Det går så fort denna graviditet. Men Molly kändes de som jag aldrig skulle nå mål 40 utan dagarna gick såå sakta och jag spydde hela tiden verkligen. I denna vecka hade jag väl precis kommit hem från att vara inlagd några dagar på NÄL och äntligen fått tabletter som fungerade något men spydde - det gjorde jag fortfarande.
Nu vågar jag nästan säga att jag inte spyr längre alls, inte heller på morgonen. -peppar peppar ta i trä- utan DIREKT när jag vaknar så måste jag äta och just nu är det yoghurt, müsli och kiwi. Har jag inte yoghurt som jag precis kom på så fungerar även bara ett par tre kiwisar. 

Mat måste jag äta ofta eller något litet för att inte bli hungrig så det är den samma, samt saft är det nya jag dricker mest. Blandsaften jag hade i väskan är redan slut, den slukades fort. På måndag skall jag ringa NÄL och boka tid för ultraljud. Är så spännande, kan få en tid om tre veckor som tidigast. Tänka sig, tre veckor! Inte ens en månad till ju! Hoppas hoppas allt ser bra ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0