Då var de min tur + vagn

Kag har blivit jätteförkyld. Stackars mig. Känner att de går ut över öronen. Hoppas inte de blir inflammation. Har änna tvingat mig till jobb både igår och idag för att i morgon vila ut. Är ledig i morgon så då ska jag riktigt kurera mig. Sen jobbar kag bara fredag då jag bytat bort min lördag för att kunna åka till Göteborg och där hoppas jag också kunna vila mig och få avlastning av fina svärföräldrar och svägerska :)

Hur som helst. När jag jobbade själv idag hela kvällen så googlade jag lite på syskonvagnar och så snubblade jag in på en Carena. Och denna tror jag bannemig blir. Inte nog med att den är snygg utan den verkar väldigt smidig och lätt. Att den var till pangpris nu är ju bara plus! Så vi ska nog beställa den så fort den kommer in i lager igen. Man vet aldrig om priset bara gäller ett tag och den går upp till sin rätta prisklass. Vad tycker ni om vagnen?





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Usch tråkigt med förkylning. :( vagnen ser jättefin ut och varukorgen verkar vara väldigt lättåtkomlig! :) jag gillar ju svängbara hjul med så ja jag tycker vagnen ser jättebra ut. Bara kolla hur långt ryggstödet är. Vissa vagnar har inte så högt ryggstöd och då kan de ju bli lite jobbigt för Molly.

Svar: Vi ska provsitta den i affär har vi tänkt innan vi köper :)
Josefine

2014-01-22 @ 22:22:57
Postat av: Sandra

Vagnen ser super fin ut. Kolla bara så du kan låsa hjulen, annars blir det jobbigt i tillfrys och snö. ;) men det har du säkert redan tänkt på. :)
Krya på dig! :) kram:)

2014-01-23 @ 00:09:44
URL: http://liteavsandra.blogg.se
Postat av: Sandra

Vagnen ser super fin ut. Kolla bara så du kan låsa hjulen, annars blir det jobbigt i rullgrus och snö. ;) men det har du säkert redan tänkt på. :)
Krya på dig! :) kram:)

2014-01-23 @ 00:10:38
URL: http://liteavsandra.blogg.se
Postat av: Sandra

Vagnen ser super fin ut. Kolla bara så du kan låsa hjulen, annars blir det jobbigt i rullgrus och snö. ;) men det har du säkert redan tänkt på. :)
Krya på dig! :) kram:)

Svar: Aaah! Hade jag faktiskt inte tänkt på! Tack för tipset :)
Josefine

2014-01-23 @ 00:10:57
URL: http://liteavsandra.blogg.se
Postat av: Patricia

Hej! Ramlade nyss in på din blogg bara sådär :) Väntar också andra barnet som förhoppningsvis bestämmer sig för att komma ut i mitten av maj. Beställde nyss hem denna vagn till, som du säger, pangpris, fick hem den idag men har inte hunnit studera den än. Dock har vänner likadan vagn och de är supernöjda! Lycka till med graviditeten!

Svar: Nämen va roligt att du har hittat dig hit då :)
Jaså har ni beställt en sån? När du väl har testat den kan du väl berätta hur den var? Är lite oärlig på om den saknar stötdämpare...
Josefine

2014-01-28 @ 22:32:03
URL: http://borknasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0