Börjar bli sjuk

Min lilla prinsessa börjar bli sjuk tror jag. Imorse när hon vaknade var hon jätte tätt i näsan sen började snoret rinna. Men hon var pigg på dagis sa dom när jag hämtade henne. Dom påpekade att hon är förkyld men ingen feber så ser vara feber ut att hålla sig borta och hon är pigg som vanligt så blir det dagis i morgon med. 
 
Jag var ju och tog blodprov idag efter jag lämnar Molly. Har aldrig förr haft problem med att ta blodprov annars men något har skett. Mådde såå illa och blev svimfärdig av att se dom tre rören fulla med blod. Blev väldigt yr och försökte se hyfsad pigg ut när jag gick ut ur salen. Åkte till jobbet direkt och köpte en liten blandsaft flaska som jag numera kommer ha i väskan för att bara blandas med vatten.
 
På tal om väska så har jag fått en ny! Fick ju från mina chefer i julklapp men det var nästan exakt sådan jag redan har så jag valde att byta den så fick bli denna snygging. Björn Borg är märket. Perfekt! Tror den kommer bli bra till skötväska sen när tiden är inne då den är ganska rymlig.
 


Rolig fakta, detta här jag i min väska:
Plånbok
Hörlurar
Mobil
Tabletter Primperan & Lergigan Comp
Alvedon
Läppsyl
Blandsaft
Smink
Laddare
Napp
Hårspänne
 
Ta gärna efter denna roliga fakta och berätta va du har i din väska :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Snygg väska !!

Du Josse, mår du dåligt så försök ej dölja det,
risken är stor att du faktiskt svimmar av och skadar dig, be istället få sitta kvar lite o berätta hur det känns.

Svar: Du vet väl hur jag e ;)
Josefine

2014-01-07 @ 23:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0