Beställer

Idag är en sådandär konstig dag. Molly vakna 06 men somna om till 08 sen lekte hon med plattan till 09 så jag har fått sovit i ungefär 9 timmar. Väckte Daniel strax efter halv ett för då ville jag vila mig och jag somnade. Sov i hela två timmar. Så jag vaknade och var sådär äckligt seg och irriterad. Huvudvärk börja smyga sig på så jag bestämde för att idag blir det hämtpizza. Ingen som proteserade emot direkt.
Vi åt god pizza tillsammans Molly charmade oss som vanligt med alla sina miner och prat. Sen har vi spelat lite, Daniel och Molly spelade fotboll inomhus och hon älskar det! Speciellt när hon har bollen och han jagar henne. Älskar att se!
 
Just nu håller jag på och beställer en lite present till svärmor och svärfar som jag tror dom kommer bli såå glada över. Hoppas på det iallafall men till 99% kommer dom att älska den! Lär sitta hela kvällen med att bestämma mig för presenten så musik i öronen, lite facebook-prat i vår gravidgrupp plus lite smågodis som vi har kvar sen igår så är kvällen räddad!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

svärmor/svärfar?
Det är väl vi va ?? ;-)
Har funderat o tänkt länge men d måste va så :-D

2014-01-20 @ 17:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0