Barnmorskan

Idag har jag varit hos barnmorskan och kollat läget. 
Vi börja med att Molly vaknade halv sex. Jag var tröttare än tröttast verkligen. Men det gick som tur va att söva om henne efter välling och gråt. 
Var tvungen att väcka henne kvart i nio för då skulle hon göras i ordning och vi skulle gå till Alexandra och Ebba som skulle passa Molly. Innan vi fick på oss alla vinterkläderna och värmt vällingen så var klockan redan 9:22 

I rask takt gick vi genom skogen och såklart väljer jag alltid vägar där det inte är plogat alls. Jag var helt slut! Molly däremot hade bra som åt välling. 
Lämna av henne sen gick till barnmorskan. Järnvärdet har gått ner från 133 till 117 så får göra så gott jag kan med att dricka blutsaft då jag ej klarar av tabletterna. 
Har inte gått upp något alla vilket jag tycker är konstigt när jag äter Jämt? Men är väl bra de då.

Nu har vi fått mat i magarna. Jag kan om jag vill att laga mat och denna gång blev det riktigt bra! Hel kyckling med god sås och tillbehör! 
Snön fortsätter att vräka ner. Så mysigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0