Vecka 21

Nu har vi kommit över halvtid och jag känner varje dag att det sprätter till inne i magen. Igår morse/natt så fick jag tre små sparkar mot min hand och det värmde! 
Bebisen ligger och pressar mot min blåsa nu. Kissenödig nästan jämt och får gå upp minst tre gånger på natten och kissa. Brukar aldrig annars kissa så. När jag jobbar en hel dag så får jag ont i de nedre regionerna så att säga så jag längtar mer och mer till jag får slut på eländet... 

Just de! Jag har köpt bebisens allra första grej. Ett par nappar. Fina små små nappar. Tanken är att barnen inte ska ha samma nappar utan bebis ska ha skallade MAM-nappar medan molly har ESKA-varianten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0