Vecka 20

Då var vi halvvägs in i graviditet! Halva har gått, halva kvar! Måtte det gå fort iallafall, läser en blogg där hon nu ligger på BB och föder för fulla muggar, vill också vara där!

Veckans mående är ok! Har inte spytt på ett par dagar och heller inte tagit tabletter på några dagar. Framgång. 
Känner lite fladder och små buffar i magen varje dag nu och det är så mysigt! Snart lär det komma rejäla sparkar då det blir sådär obehagligt som nog endast jag tycker det är.

Jag har fått mitt moderskapsintyg hemskickat så nu skall jag sätta mig och skriva ned hur mycket jag lyfter i jobbet så jag kan få igenom graviditetspenningen. Skall bli så skönt att få sluta jobba, när det kommer gå igenom så kommer jag bara jobba i tre månader till. Tre månader går ganska fort endå. Längtar! Börja boa för bebisens ankomst, vara ute och njuta av vår och sommarsolen. Ååh!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0