Vecka 19

Börjar bli redigt tungt nu. Magen börjar även bli i vägen. Kan inte böja mig riktigt helt som vanligt. När man ska städa disken på jobbet kommer jag inte helt ner. Får ligga på magen och det gör allt ont så får hitta en annan lösning på det där. 
 
Denna graviditet har jag börjat få massa finnas. I ansiktet bryter dom inte ut helt utan ser bara ut som röda prickar vid munnen mest. Men på låren har kag massvis. Jag som aldrig får finnar annars liksom. 
 
Igår så kände jag verkligen hur bebisen låg på vänster sida och gottade sig, man såg även på magen hur han/hon låg. Vad jag längtar efter att få hålla dig! Pussa dina små fossningar, presentera dig för din storasyster och alla andra.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0