Vågar inte!

Halloj Halloj på er! Hur är det med er? Här är det fina fisken! Trötta efter arbete och dagis såklart men det är som det brukar vara! 

Molly la sig för att sova och hon somnar nog snart lillan. Jag själv har tagit mig ett kvällssnack i form av te, apelsin och tomat. Gott! Skall se en film med hade jag tänkt. Har en månad gratis på Netflix för att testa och det är ju massa bra filmer! För barn om inte annat! Är så svårt att ladda ner med svenskt tal i barnfilmer så detta är ju perfekt!

Mollan har varit lite ledsen på dagis två dagar i rad här nu. Hon har haft svårt för att bajsa. Gråtit som bara den, håller i fröken i handen och tryckt men inget kommer. Jag vet nog vad som är boven i dramat. Jag kan inte minnas att jag berättat om incidenten när Molly hade bajsat på golvet när svärmor och gänget var här? Hon gjorde det iallafall och skämdes tydligen jättemycket och var sååå ledsen.
Och när vi skulle bada en gång jag och Molly för några dagar sen så sprang hon utan blöja och kissade på golvet. Hon blev för hysterisk. Skämdes då med och grät, skakade och var alldeles rädd. Gör ingenting hjärtat försökte jag förklara med inte lätt för henne att förstå. Hur som helst, sen dess har hon vägrat nästan att byta blöja. Får panik när hon ligger på skötbordet utan blöja. Rädd att hon ska kissa/bajsa på sig igen då. 
Det tror jag har med att hon inte vågar bajsa på dagis. Rädd att det skall komma utanför eller något. För direkt när vi kom hem hit så bajsa hon av bara farten :p

Ett roligt blogginlägg med bajs och sånt! Hoppas ingen åt medan ni läste. I morgon kommer Sara, vovven och Farmor som Molly stolt har lärt sig att säga. Det ser vi fram emot <3

Mitt kvällssnack som jag skall sätta tänderna i nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0