Ultraljud

Äntligen över! 
Kvart i fem ringde väckarklockan för mig och jag var oförskämt pigg. Molly hade vaknat i varje timma denna natt men jag var så uppspelt på vad som skulle ske idag. 
 
Daniel skulle till tandläkaren så han och Molly var uppe lila tidigt som mig. Hjälpte Molly in i bilen så åkte dom till min lillasyster så skulle hon passa Molly medan han kollade sina tänder. Hade så dåligt samvete att om var tvungen att passa Molly redan kl halv sju på morgonen när hon kunde fått sovmorgon. Men tack för att du ställde upp
 
Strax efter halv sju så hämtade Alex upp mig så åkte vi till NÄL och fy så illa jag mådde. Men klarade mig från att spy tack och lov! Väl där så fick vi komma in fem minuter tidigare tur va väl de för jag började bli otålig. Och så söt bebisen var!! Små händer, lilla hjärtat som pickade på ååååh allt var så frid och fröjd. 15.1cm och 200g vägde bebisen. Lika mycket som en chokladkaka. Man så hur bebisen rörde sig och det är lika coolt denna gång. Så häftigt!! 
Jag har samma BF datum, 12juli så jag har allt koll på min ägglossning där kan ingen lura mig ;) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Skönt allt va bra!
Ser fram emot att få träffa ännu en sötnos :-)

2014-02-12 @ 17:25:08
Postat av: Alexandra- Ebbas mamma

Åh ja den var så söt! ❤️ Dom där sån händerna med dom ännu mindre fingrarna på fick mig att börja gråta! ❤️

2014-02-12 @ 20:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0