Positivt

Idag har jag fått klart alla mina papper som skall skickas in till Försäkringskassan. Moderskapsintyget skicka jag in igår, och alla papper som behövs för att få gå hem tidigare med graviditetspenning vart fixade av chefen idag så skall dra kopia på dom så skickas dom iväg i morgon. Är det några  mer papper som skall in? Verkar vara så få. Sist hade jag ju åtta sjukskrivningar som skulle skickas in. Detta är ju ingenting! :) 

I och med att Molly ska bli storasyster och endast gå 15h/vecka på dagis så har de vart att alla 15h-barn skall vara på ett och samma ställe. Som är ännu längre bort från vårt dagis och där vi bor. Och omväg för att gå dit. Men den skall läggas ner till sommaren/hösten så har vi tur så får Molly gå kvar på sitt dagis! Mollys fröken trodde iallafall de så jag hoppas verkligen de! Hon trivs ju så himla bra där! 

Idag till middag blev det kyckling och lite rotfrukter i ugn. Såå gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0