Planera

37.8 stod tempen på idag så var på gränsen till feber så hon får allt vara hemma i morgon med. En hel vecka hemma utan dagis, lär bli intressant hur de ska gå är vi lämnar henne på tisdag igen. När hon la sig så hade hon 37.3 eller vad Daniel nu så så vi hoppas att febern håller sig borta!

Vi åt lite mellanmål tillsammans jag och Molly innan pappa kom hem och tog över vabben. Apelsiner. Molly käkade upp två stycken. Hon älskar frukt vår lilla! Bullar är hon inte så förtjust i. Men frukt och kakor och glass såklart! Lilla molly-mus! 
Förflyttade oss till hennes rum och läste lite böcker gjorde vi också. När jag satt där så börja jag fundera på hur vi ska planera i Mollys och lillasyster/lillebrors rum. Vart ska spjälsängen stå? Har fortfarande inte kommit på en bra lösning. Är sånt jag tänker på nu när vi har fått de bekräftat att allt är Ok med liten i magen. Till helgen ska jag tex upp på vinden och gå igenom alla babykläder som är användbara. Mys!

Lite halvtaskiga bilder från mobilen men är det enda som tas numera :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0