Öppna

Var alldeles för tidigt att stiga upp kl 5 när molly gjorde morgon. Kommer hon in med plattan i handen. Klockan 5 och spela på plattan är inte OK om man inte är sjuk så desperat försökte jag få henne somna om i 1,5timma innan jag gav upp och hon fick spela med plattan.

För att förmiddagen skulle gå snabbt cyklade vi (hej sammandragningar) till öppna förskolan och var där i 2timmar. Lilla blyga tysta Molly har förvandlats till en stor högljud centrerad tjej. 
"Min mamma! Min docka! Minna! Minna! MINNA!!!!" Tyckte nästan det var bättre att hon var blyg hihi!
Kom i en fajt med ett annat barn som tog barnvagnen ifrån henne men Molly stod på sig och sa ifrån. Det andra barnet blev såå arg! Kastade saker omkring sig.

Hur som helst. Vi kom hem och tog en drygt halvtimma innan hjärtat somnade och sov i två timmar så mamman fick egentid. Kanske borde sovit? Ja varför inte men blev att Zappa mellan tv-kanalerna. 
Nu har vi pratat med farmor i telefon, fått mat i magarna, ritat på väggen så nu tar vi oss ett bad. På med morgonrocken sen har jag lovat Molly lite popcornmys faktiskt. Hon har längtar så!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0