I don't like february

Låg igår kväll och tittade igenom gamla bilder., och funderade... Februari har aldrig varit en bra månad enligt mig. Nog för att vintern nästan alltid lyckas ligga kvar så är det en ständig påminnelse. 11februari 2011 två månade innan Molly blev till så fick jag utomkvedshavandeskap. Var redan gravid men något gick snett. Ambulans, helikopter, operation och en äggstock mindre. Är glad att jag inte strunta i mig själv och faktiskt lyckades ringa Daniel som kom hem och ringde ambulans. 

Den 24feb ett år senare var det daga igen att gå på min magkänsla och åka in denna gång med 2månaders Molly. Är hela 2år sen Molly blev såhär sjuk att hon behövde hjälp med att andas :( lunginflammation och RS-virus. 
Glömmer aldrig Mollys skrik när dom försöker sätta in nål i huvudet på henne (intravenös ingång) och jag och Sara håller om varandr och tårarna rinner... Hoppas hoppas hoppas vi klarar oss från dumheter denna månad detta år!




Kommentarer
Postat av: Alexandra- Ebbas mamma

Åh älskling! ❤️❤️ Nej februari i år blir en bra månad! Vi skall på RUL och se erat andra mirakel ❤️

2014-02-02 @ 21:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0