Feber

Mitt lilla hjärta. 
Redan halv fem så tyckte jag men var själv kall om händerna och då inbillat mig. Hon lekte ju på som vanligt. Lillasyster kom. Vi åkte och handla tacos och kommer tillbaka då molly springer som en galning efter fotbollen som hon och Daniel sparkar. Sen ska hon äta kvällsmat, tre små musskedar av favorit yoghurten och ett litet bett av smörgåsen. Då känner jag att hon är lite varm så får bli att ta febern. Inga protester med att ta febern i rumpan, så duktig hon är!!! Och vips så stanna tempen på 39.1 ganska mycket ändå!
Febernedsättande i form av flytande alvedon då. Satan också! Kommer på att vi inte kan blanda i det i vällingen längre då hon slutat med de. Blir att tvinga i henne. Men hon dricker bannemej upp 7.5ml alvedon alldeles själv!!! Älskade unge! Var stor och duktig du är! 

Hoppas hon blir av med febern snabbt då vi har viktiga saker inplanerade till veckan. Bland annat ultraljudet på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0