Färingen

 
Vår dag har vart helt awesome! Daniel väckte vi halv 11 så gick trötta jag och la mig i en halvtimma innan jag gjorde mig i ordning och ställde mig och värmde varm choklad för vi skulle ut till pulkabacke!

Molly var eld och lågor men lyckades slumra till i bilen haha. Men vi kom oss ut och gick med Molly på snowracern och åkte i backarna så fort dom kom. 
När vi vart ute i en timma gick vi tillbaka till bilen och fikade med varm choklad och kaka! Inge helt fel om du frågar Mollan!

Väl hemma så somnade både jag och Molly i vår säng och sov 1,5 och när vi vaknade så åkte vi tillsammans och handlade och Molly var väldigt snäll i affären. Brukar vara bråk annars men inte idag. Staplade upp varorna på bandet. 

Mat hemma blev hamburgare och till efterrätt hade vi popcornmys och rätt som det var så sprang klockan iväg oxh den var åtta! Då hoppade Molly i säng och somnade efter ett tag så nu sitter jag här och nyss kollat på Melodifestivalen och nu ser på sommaren med Göran!

Det var våran lördag. Ha en fortsatt trevlig lördagkväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0