En bra eftermiddag

En kort dag på jobbet idag. 8-15.30 och blev till min stora förvåning överraskad över att jag inte öppnade själv utan Heléne kom så skönt att slippa göra allting! 
Dagen gick fruktansvärt sakta efter klockan tolv men tillslut fick jag bege mig mot dagis och hämtade hem Molly. Ett mindre utbrott fick hon i kapprummet då hon absolut inre ville ha på sig jackan. Suck sa jag bara. Redan? Men resten av eftermiddag var mysig. Vi hjälptes åt med att göra frasiga våfflor och åt med god aptit med både sylt och grädde till middag. 
Efter maten så lekte vi tillsammans på rummet. Pussla, lekte med pippihuset och byggde tågbanan utan sura miner eller slag :)

Nu har jag röjt undan i köket. Diskat, torkat av, gått ut med sopor så nu har jag landat i soffan än en gång. Daniel leker med molly på rummet innan det strax är dags för läggdags. Har köpt hem fefferoni som jag just nu älskar som jag skall mumsa på lite ikväll. 

Trevlig tisdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0