Blogg från badet

Just nu ligger jag och kopplar av i badkaret. Molly har vart lite mer grinig idag men så fort hon fått alvedon så märker man att hon blir som vanligt. Mot eftermiddagen när hon inte fått medicin så gick hon efter mig och sa "hålla mamma, mamma gå" då ska jag bära henne så håller hon runt en om halsen och lutar huvudet mot axeln så ska man gå omkring med henne. Lilla bebis. 
I morse hade hon 39.0 i feber igen så blir hemma i morgon med. Undrar så vad det kan vara som spökar. Inga vattkoppor syns till heller. Hon är tydligen inte den enda på dagis med att ha hög feber så är något som går, men nu vill jag att hon skall bli frisk igen!

Jag är så nervös inför i morgon.. Kommer inte kunna sova alls, kommer ligga vid toan hela morgonen och spy, spy i Alex bil kommer jag säkert göra med. Har laddat upp med dricka och yoghurt iallafall så man får i sig någonting... Hoppas att allt ser bra ut. I morgon kl 08:30 händer de!

Kommentarer
Postat av: jenny - gravid & mamma i nashville

Anar att det är dags för RUL? :) Lycka till! <3

Svar: Japp! :) är såå nervös! Tack så mycket!! :)
Josefine

2014-02-12 @ 01:17:29
URL: http://jennybenny.se
Postat av: jenny - gravid & mamma i nashville

Anar att det är dags för RUL? :) Lycka till! <3

2014-02-12 @ 01:17:38
URL: http://jennybenny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0