Alla hjärtans dag

Vår alla hjärtans dag spenderades på två olika håll detta år. Iallafall på dagen. Daniel var hemma och hade VAB för en Molly som hade sin första feberfria dag. Äntligen! 

Medan jag arbetade 8-19:30 och firade dagen med att äta typ hela dagen? Vad hände liksom? Var ständigt hungrig verkligen. Hur som helst så gick dagen faktiskt ganska fort ändå. Och tack och lov för att jag är ledig helgen för jag är så trött i benen. 

När jag kom hem började jag med middagen. Blev ugnsbakad torskrygg med vitvinsås, baconmos och sparris. Alkoholfritt vin självklar. Var gott! Men inte riktigt den smak jag hade förväntat mig på såsen. Fast den var ju god, ett jäkla jobb bara så blir nog sällan en gång till jag gör den rätten.

Lilla mollan vaknade halv sju i morse och låg och spelade på platta ett bra tag och sen blev klockan halv nio så då gick vi upp, nu har vi ätit jordgubbar till frukost och har tänkt att vi ska leka ute sen men är snö-regn ute så är inte så taggad direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0