Söndag

I torsdags fick jag äran att hämta hem Mevin från dagis då Marcus var på sjukhuset med Minea och Tessan jobbade. Melvin var så glad när jag hämtade honom. Och så blev vi av med en av Mollys skor på dagiset den dagen med såklart. Var en förälders som hade råkat då med sig skon hem. Sen hitta dom den inte...? Hur som helst så fick vi pengar för att få nya skor till Molly. Superkul, Molly som älskar att mäta fötterna. Eller inte :)
 
Igår så hade vi Pappa Daniels vänner på besök. Görkul tyckte Molly som körde med dom och busade med bollen. Efter jag badat en Molly och även nattat en Molly gick jag in i sovrummet med en laptop med lite vänner-avsnitt på. En burk Redbull och största skålen like ever och myste. Och rolig som jag är så somnade jag väl vid 9 halv 10? Kul! På en lördag och allt.
 
Sen nu på morgonen har vi varit med Alex och handlat mat. Och nu tror jag Molly börjar få feber. Hon verkar lite varm, får ta febern sen på henne.
 
Detta var ett snabbt och tråkigt inlägg men har ingen lust alls idag. Lite deppig är jag med, tjöötigt. Men nu skall jag se vad vi skall ha till lunch och äta det sen bums i säng för Molly som skall sova. Daniel sover fortfarande han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0