Lekland

Idag har nog varit en riktigt lyckad dag! Både för mig och Molly. 
I vanlig ordning så var vi på öppna förskolan som vanligt med kusinerna. Lekte och målade löv där. Sen så gick jag och Molly genom stan och ut mot Daniels jobb för att hämta bilen. Lillan somnade på vägen dit och sov även när jag flyttade över och ur henne i bilen. 
Åkte hem till kusinerna och åt mat sen drog vi iväg till Djungellandet. Första gången jag och Molly var där. Och jag ska säga det att det är då inte sista gängen heller. Jätteroligt verkligen.
Molly skrek och skrattade för fullt. Åkte stooooora rutschkanan (dock i mammas famn) och efter landning så "gen! gen!" (Igen) så söt. 
Förresten, har väl glömt att uppdaterat er om att molly går runt och sjunger LALA, PO! Från Teletubbies då. Sen nyligen så sjunger hon AKTA DIG
Hon är så stor nu 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0