Längtar

Ååh när jag och Molly gck upp i morse 6:45 så var det så kallt på golvet så fick ta på oss raggsockar. Sen tänkte jag när vi gick ut i vardagsrummet att snart dröjer det inte länge tills det står en stor grann gran i rummet. Med massor av ljus. Vad jag längtar. Kurrar man ner sig i soffan och kollar på någon julfilm. Rätt som det är så är vi inne i november månad och då är det inte långt kvar tills all vårt julpynt åker fram. Sista fredagen i november alternativ sista torsdagen i november, beroende på hur jag jobbar. Men då skall allt vara framme sen går man på nattöppet som är i Strömstad sen kommer man hem till ett juligt hem. Traditioner sen jag och mina systrar var små som jag glatt tar med mig.
Daniel och hans har som tradition att ha julklappskalender (heter det så?) då man får små julklappar varje dag i december månad. Det får vi ta med oss med, förra året var julkalendern halv. Men iår ska vi börja tidigt med att hitta. Och iår... Ska vi INTE på punktering på julafton. Vilken jävla osis. Fick punktering på ena däcket så vi kunde inte åker till Daniels familj på eftermiddagen som vi alltid gjort. Först firar vi med min familj fram tills ungefär 16-17 sen åker vi direkt till Daniels familj i Göteborg och stannar där i några dagar och firar jul.
 
Blev änna ett litet juligt inlägg detta. Slänger in lite julbilder på samma gång och irriterar svärmor lite då med allt längtan till jul ;)
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Jooosssseeeee !!!

Du e gaaaalen ;-)
Visst ser det mysigt ut o jag längtar dit men inte just nu.
Nu vill jag njuta av dom sista doppen i poolen, all frukt i trädgården o den bleka höstsolen o promenader i skog. Sen Josse ska jag njuta av att krypa in o kura

Men lilla skruttunge så liten hon ser ut <3

2013-09-03 @ 19:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0