Inspelning

Idag fick jag hoppa in och jobba. Skulle egentligen vara ledig med det skulle komma ett filmteam och handla av oss. Deltagaren är en trogen kund som ofta handlar hos oss och är supertrevlig och ofta stannar och pratar :)
Vi var jättenervösa verkligen! Jag hade sagt till Helene att jag VÄGRA att vara med och synas. Så ringde Alex och viskade: Dom går från frukten nu.... Sen var dom hos oss. Heléne klara sig utmärkt och var jätteduktig! Sen drev han såklart med mig så jag var tvungen att komma fram och säga ett par ord. Men är ganska bombsäker på att det klipps bort ;) Alex fick säga ett par ord också så hon lär få komma med och synas i TV. Så söt!

Kan ju berätta vilket program det är: Halv åtta hos mig! Ändå kul att att känt program är hos oss i lilla Strömstad. Awesome!

En bild tagen av paparazzin Alex


Kommentarer
Postat av: Lena

Ni e la för söta :-)
Kan se Alex smyga runt där i gången o ta kort ;-)
Ja gillar det programmet och hoppas verkligen ja kommer se er i det.

2013-09-05 @ 13:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0