Helg

I helgen har vi varit i Göteborg hos svärföräldrarna. Redan på fredag eftermiddag så åkte vi ner. Daniel släppte av mig hos min vän Lis. Hade med mig räkor så vi hade räkkväll. Jättemysig kväll

Sen så på lördagen så firade svärföräldrarna 25års bröllop med god mat och snacks med släkten. Även det var väldigt trevligt men jösses vad trött jag var dagen efter. Gick inte och la mig förens halv tre och Molly vaknade först halv sex men sen lyckligtvis efter välling och blöjbyte så var jag mer död än levande. Men vi gjorde det bästa ändå. Vi gick till skogen utan vagn och var borta i 50 minuter. Märktes att Mollan fortfarande är i behov av vagn då hon ofta lyfte upp armarna och ville bli bärd

På söndagen så vart vi bjudna på trerätters middag som Daniels kusin lagat. Supergott! Förrätt Toast Skagen. varmrätt Ankbröst med konjak och apelsinsås. Efterrätt Créme brule
 Sen strax efter åtta åkte vi hem till Strömstad. En rolig med trött helg. Nu har jag hela veckan på mig att sova ut. 








Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var supermysigt, Jovs. Var så roligt att träffa dig igen :) ❤️

2013-10-04 @ 00:51:43
Postat av: lacrimosabloggen.se

Tidigare kommentar var alltså från mig ;)

2013-10-04 @ 00:53:37
URL: http://lacrimosabloggen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0