Godaste juicen

Måste tipsa om en god uppfriskande juice. Det är grymt god, lite sur i början men riktigt riktigt friskt. Älskar den. Molly gjorde lite miner när hon drack den men hon ville allt ha mer. Tråkigt nog är det för god att den tar snabbt slut och kostar lite. Brämhults är ju känt för att vara lite dyrare men GODARE
 
Nu skall jag sätta mig och göra i ordning en header till min svägerska. På vägen hem från ÖF fick jag så ont i nacken. Vet inte vad jag har gjort?! Med nackont fick jag såklart huvudvärk. Som tur va så somna Molly när vi kom hem så då kunde jag få lägga mig och sova bort huvudvärken så ingen migrän var välkommen.
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Brämhult är min favorit, många goda smaker

2013-09-09 @ 22:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0