Fullt ös!

J.a.g ä.r h.e.l.t s.l.u.t.!Vilken dag vi haft. Det har vart fullt ös nonstop nästintill.
Började med att lilla jag fick sovmorgon ända tills klockan 8. Man tackar ♡
Sen kom lillasyster vid 9 och då bunkrade vi upp med en frukost. Äggröra, tomtegröt, toastbröd, hönökaka och massa gottit. Sen blev det snabbt att göra i ordning oss för att dra iväg till Öppna med Marcus och gänget. Det småduggade så vi tog faktiskt bilen dit.
Väl där inne lekte vi runt, Molly var mest i lugna rummet och plocka runt med djuren på ladugård.
Sen lite lunch med en allt för stirrig Molly. Lite äpple och ett kex var det fröken dög till att äta.
På med jacka, stövlar och mössa och ut i Spöregn. Var bara att sätta barnet i vagnen och springa till vagnen.
Mysigt nu när hösten äntligen har kommit.

Hemma somnade Molly snabbt och lätt och jag tog en kopp thé med lite Vänneravsnitt framför TV tills Mollan vakna. Sen vankades ös med kusinerna igen. Dom kom vid 2, först lite mat i magarna först. Min goda soppa som blev över. Sen dans och annat skoj.
Sen helt otippat kommer min far och hälsar på. Var inte igår, sen kommer min mor, Det var verkligen inte igår. Men trevligt. Dom håller på att få fiber hemma så var massa gubbar hemma som höll på och fixa i lägenheten därför dom kom hit.
När klockan var 6 var vår lägenhet tom på folk. Så skönt. Helt tyst och stilla. Molly fick ta med napp och snutte (hon var sååå trött) och kolla på I drömmarnas trädgård medans jag plockade undan alla 129083 leksaker som låg utspridda över hela lägenheten. Samt ta en dans med damsugaren så nu är det rent och snyggt igen.

Sitter framför datorn nu med en till kopp thé och ljuvlig, grym musik. Lillan sover sen en kvart tillbaka. Tänkte skicka iväg ett mail sen sätta mig framför soffan. Har raderat mitt Instagramkonto. Var massa skit på de, skulle radera en hel del bilder men orkarde inte gå igenom alla hundra som fanns. Men jag uppdaterar här när jag väl fått ett nytt. Lär inte dröja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0