Föralltid

I morse hade jag laddar ner en ny film som vi såg på när pappa D gick till jobbet vid sju. Nalle Puh och Ru - vårkul. Något så hette den. Roligt med en ny film tror jag Molly tyckte som sett Pippi 10281 gånger likaså alla andra filmer.
Hur som helst kröp hon upp i min famn under täcket och la sig där. Det var så himla mysigt. Visserligen låg hon inte där länge alls men när hon väl låg där... Påminner mig om när hon var bebis och sov i ens famn. Har gått så fort. Till nyår är hon redan två. TVÅ! Fattar ni eller ? Helt sjukt! Håller på att komma på saker vi skall göra till jul så Molly kan titta tillbaka när hon är äldre på alla bilder vi tagit och tycka vi hade det mysigt.


Kommentarer
Postat av: Lena

Fina vackra Molly <3
Farmors älskling

2013-09-08 @ 17:35:26
Postat av: Lena

Traditioner e fint
När hon blir äldre ska hon få baka klenäter med mej :-)
Men i väntan på det får det bli pyssel, papparkaksbak o lussekattsbak

Svar: Låter bra :)
Josefine

2013-09-08 @ 17:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0