Egentid

Idag hade jag egentid i ett par timmar. Det var skönt! 
Jag och Molly hämtade Bella och körde sen hem dom till oss sen åkte jag iväg för att snygga till mig. Jag fixade ögonbrynen fast denna gång blev jag inte så nöjd som sist... Hur som helst, sen satte jag mig i frisörstolen och blev ompysslad. Och nu är håret jämt, mjukt och fräscht. Efter som jag inte vart hos en frisör på över två år så tyckte jag de allt var på tiden. 

Sen gick jag till Lindex och handlade ett fleeceset, fingervantar och tunn mössa till Molly. Så nu det enda som saknas för  Molly är en fuskkrage och varma vantar, sen är hon redo för höst och vinter! 




Kommentarer
Postat av: Lena

Får vi se hur du ser ut nu Josse ;-)

2013-09-20 @ 11:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0