1,8 mil

Igår tog jag och syster med barnen och cyklade till våran mormor. 1,8mil fram och tillbaka. Kändes gött i benen efteråt ska jag säga er. Tessan gled ju bara fram då dom har en elcykel medan en annan fick glatt trampa på.
Men det var kul att cykla dit iallafall. Mormor och våra morbröder vart alldeles chockade över när vi sa att vi cyklade dit.
Igår kväll somna jag på sänge och vaknade efter nån halvtimma och gjorde i ordning mig för natten. Tog bort smink och sånt. Molly däremot vaknade ganska ofta den halvtimman jag gjorde i ordning mig så hon fick sova i sänmgen bredvid mig. Bara mysigt det då. Hade räknat med att febern skulle anlända idag då hon sov så ostört men icke. Pigg och frisk så snart skall vi till ÖF med Marcus och barnen igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0