Tips mottages!

Suck... För andra gången när jag ska blogga via mobilen så är jag nästan klar med inlägget så kraschar blogg-appen och allt försvinner. Nu får jag lära mig att skriva inlägget först i anteckningar sen klistra in på blogg. Någon mer som har samma problem?
 
Hur som helst. Idag lämnade vi Molly på dagiset klockan åtta. Hon är egentligen ledig idag meeeen det är fotografering och då ville dom att alla barn skulle vara med. Tänka sig, Mollys allra första dagisfotografering. 
Vi har köpt ett nytt sett med kläder till henne tills denna dag och så fin hon blev. Sen den klassiska toffsen som hon har. Lite roligt då min första fotografering hade jag också en toffs som Molly har. Dock var jag lite äldre då vi hade lyxen att få vara hemma med mamma på dagen då hon jobbade kväll.
 


Nu har jag börjat kika runt på vad man ska lägga i Mollys adventskalender. Jag behöver tips! Vad kan man lägga i? All tips mottages! Har slut på idéer. Är ju trots allt 24 paket som skall finnas där och vill helst ha alla klara tills förste december. Så... Kläm fram tips nu! 

Kommentarer
Postat av: Zara

Hon är ju fortfarande liten och förstår ju inte riktigt än va de menas. Så väldigt enkla saker räcker. Tex. Gör en liten påse med majskrokar, kinderägg, leksak. :)

2013-10-27 @ 10:40:30
URL: http://ThisIsMyLifeInMyEyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0