Rädd

Ligger i sängen och somnar strax så tänkte slänga in ett litet inlägg om vad som sker i morgon. 
I flera veckors tid har jag varit otroligt trött och haft ont i huvudet. Till och med min chef har reagerat på detta så jag måste kolla upp mina värden. När jag var gravid med Molly har jag fruktansvärda järnvärden att min barnmorska inte förstod hur jag ens kunde stå upp. Så jag kan tänkta mig att dom inte riktigt kommit i ordning än. 

Sen så har jag änna tyckt att jag börjar se dåligt, så imorgon klockan 11 skall jag på synundersökning. Kan lika gärna vara att jag inbillar mig att jag ser dåligt men då vet jag att det inte är synen utan få måste jag pallra mig till sjukhuset och ta blodprov. 

Sen har jag en annan sak att berätta, jag som bara äälskar att gå till tandläkaren (not) skall på undersökning för att jag själv har hittat att jag har hål i tänderna. Dvs att jag måste borra... Jag är så rädd för detta att ni inte anar... Jag hatar tandläkare, hatat borr och allt de där. Helst av allt skulle jag vilka bli nedsövd. Iallafall, nu kommer det roliga. Jag har nog minst TVÅ hål... Och jag har INGEN försäkring. Jippie!! Vilken tajming va? Kunde inte komma lägligare såhär snart vid jul och allt!

Nä... Nu ska jag sova och ha mardrömmar och herr tandläkare igen... 

Kommentarer
Postat av: Lena

Bra att du kollar dig Josse !!
D kan ju va så enkelt att du behöver glasögon det kan ju förklara huvudvärk o att du ser dåligt.
Hur belastar du din kropp? Nacke o axlar kan också ge huvudvärk. Likaså dåliga värden såklart, tycker du ska kolla upp det med. Josse va rädd om dig och sen en annan sak, glöm ej att du är småbarnsmamma,
det är få saker som gör en så utmattad som det :-)
Både fysiskt o psykiskt.
Men du ska kolla upp dig ! Kram

2013-10-29 @ 23:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0