Lekdate

Det var så himla roligt att träffas alla och leka tillsammans med barnen. Sådana här stunder uppskattar jag! Jag ångrar mig så att jag och molly inte var på öppna förskolan mer när hon var liten bebis. Men det ska jag försöka ta igen om ett syskon kommer till världen. Helt klart! För det va så trevligt! 

Det bjöds på munkar och tomteplättar, kaffe och mjölk så vi hade det så bra!

Vera och Cecilia kom i bråk ganska många gånger då båda är envisa och ska ha sina grejer. Min! Min! Men så är det ju haha. Molly satt i bakgrunden och lekte själv och när Vera eller Cecilia tog ifrån henne leksaken så gnällde hon lite sen gick iväg till nästa. Önskar att Molly tuffar till sig lite snart och lär sig säga ifrån. Men vet inte hur Daniel va när han va mindre men jag var väldigt försiktig och gjorde inte mycket väsen av mig.

När vi var där fick jag många idéer eller ja, två stycken om julklapp till molly, så det skall jag framföra till mormor och farmor!

Vi bestämde att detta ska vi göra om, kanske hos oss nästa gång. 
Nu sover lilla hjärtat och jag ligger i sängen och tar igen mig. Regnet vräker ner utanför och är glad att vi är inomhus!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0