Juniorsäng

Igår var vi på Ikea hela familjen. Vi åt frukost på Ikea till och med. Var supermysigt och Molly var förvånansvärt väldigt snäll medan vi var där. Vi köpte lite smått och gott bland annat bordstabletter och löpare till bordet. Sängben till vår säng då den sängram vi har nu skall ut! Sen köpte vi en matta och det största en ny säng till Molly! 
Hon var så nyfiken på denna säng när jag satte ihop den att hon hoppa upp och ner i den hela tiden. Första natten gick superbra! Inget bråk eller något och somna med en gång. 
Idag vid vilan så höll vi på i en timma för att hon skulle somna och det gjorde hon tillslut. 
Nu ligger hon i sängen för natten och skall strax gå in och se om hon somnat.... Japp det har hon gjort! Så duktig hon är. Mammas lilla hjärta 

I dag till middag vart det hemmagjord pizza. Var alldeles för längesen detta gjordes och det var så gott! Alla tre åt med god aptit. Och nu vankas film i soffan tillsammans med vetekudde på magen då jag har fått tillbaka min extrema mensvärk. Herre.... Min.... Skapare vad ont jag har! Fy! Tack och lov fick jag värken när jag vart ledig från jobb. Annars vet jag inte hur jag klarat mig! 

Slänger in lite bilder från helgen som vart! 







Kommentarer
Postat av: Lena

Va mysigt ni har det!
Kommer ihåg känslan då man blev förälder o hur stolt man va, d va kul åka ut o hitta på saker med sin lilla familj. Å sååå snyggt det blev på Mollys rum :-)

2013-10-20 @ 13:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0