Du är mitt allt

Lägger bloggen lite på hyllan numera som ni kanske märker. Frånvaron är på topp. Bloggar när jag känner för det och inte för att jag måste.
Daniel och Molly åkte till Göteborg till farmor och farfar och stannade där tills lördag så jag har vart man och barnfri. Har varit väldigt skönt. Har jobbat hela dagarna så tiden har susat förbi. Dock när kvällen kommer och man ska hoppa till säng det är då jag har det svårt. Är livrädd för att det ska komma in nån här när jag är ensam, så jag fick sällskap av min gode stekpannan.
 
Nu håller jag på att lägga Molly som ligger inne och äter sin välling. Det går fruktansvärt bra med nattningen i nya sängen. Igår var den enda dagen då hon hade lite myror i benen. Fick säga till henne två gånger, så det var inte så mycket men hon somna sen. Så duktigt så.
 
Lilla hjärtat använder min mobil så fort hon får syn på den med att pussla ett pussel som jag laddat ner. Hon älskar det. Hon låg greja med den nu innan det var läggdags. I början var hon så arg när hon inte fick det att fungera (man ska dra över skärmen sen släppa) men nu går det som en dans på rosor. Så säger hon till sig själv högt "bja" hihi.
 
Nej nu skall jag kolla på min nya favoritfilm. White house down. Har ni inte sett den så GÖR DET! Den är så bra! Rekommenderas verkligen. Trevlig söndag på er!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

<3

2013-10-20 @ 13:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0