Cykel och korv

Idag var det otroligt segt på jobbet. Vi hade att göra men det var me sån jobbig dag då allt var jobbigt att göra och segt. Både jag och Heléne sa det, tittar på klockan femtioelva gånger liksom. Hur som helst så blev klockan fyra och jag slutade lite tidigare så jag svängde inom Team Sportia för att kolla om dom hade någon cykel till bra pris.

Har ju fortfarande inte skaffat mig en egen cykel. Men en cykelstol till molly hat vi så tänkte om dom hade någon. Och det hade dom! Så jag åkte till dagiset först och hämtade en glad liten Molly som hade gjort "rävlöv" tillsammans med bästisen Vera idag. Båda har älskat att göra det och ville helst inte sluta. 

Sen åkte vi hem, drack lite mjölk sen gick vi ut igen och möttes upp av Alex och Ebba. På med cykelhjälm och ner i cykelkärran bredvid Ebba och gick mot Sportia. Så nu har jag ÄNTLIGEN införskaffat mig en egen cykel. Var inte alls på tiden eller så.

Sen cykla vi till Statoil och hade picknick med korv och bröd sen lekte vi på lekplatsen. Men mamman jag frös någon så fruktansvärt så vi fick cykla hem sen igen efter en stund. Mina fötter var som isklampar när vi kom in. Shit! Men en mysig dag har vi iallafall haft 




Kommentarer
Postat av: Lena

Äntligen Josse!
Snygg cykel du köpt, kanon
Å dessa två töser är ju för söta ihop

2013-10-20 @ 13:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0