Brytningsfel

Något fel på synen hade jag allt då. Så det blir att använda glasögon. Främst när jag kör och läser. När jag koncentrerar mig. 

Så etter undersökning var de dags att välja glasögon. Har ju ingen aning om vad för glasögon jag vill ha! Kände lite press på mig där och då. Tur var väl de att jag var ensam i butiken så behövde inte stressvälja. Hon gav mig ett par som hon tyckte jag skulle passat i. Runda glasögon " ÅH HERREGUD!!! Nej!" 

Men jag fick valt tre oas som jag lånar hem tills i morgon så får gå till mamma och be om smakråd. Tror jag valt ner till att jag ska välja mellan två par nu istället. Men detta blir nog bra!

Står på jobbet och har tråkigt. Har jobbat själv i en timma snart och kommer jobba i två timmar på så... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0